Íme egy 10 pontos csekklista, nézd át abból a szempontból, hogy ezek közül mit használsz tudatosan? » BusinessFace
Clover Kft.
by on 2017. November 16.
209 views

Fejléces papír: számlák nyomtatásához, számlához kísérőlevél is dukál, de használhatód általános információ megosztására, vagy sales célú üzleti levél küldéséhez. Ugye van rajta call to action?

Névjegy: a haladó névjegyeken nemcsak az „ügyvezető” titulus van rajta, hanem az is, hogy miben tudsz Te másoknak segíteni, a hátoldalán pedig ott van a csalid vagy a belépő terméked is egyszerű link vagy QR kód képében határidőnapló: logózva, bőrkötésben, elegánsan, céges színekben – hát nem lenyűgöző és tiszteletet parancsoló látvány a tárgyalóasztalon?

Jegyzetfüzet: sokkal elegánsabb a saját fejléces papírtömbre jegyzetelni, semmint cetlikre, sőt még a papírral nem készült partnerednek is adhatsz belőle lapot! boríték: melyiket bontják ki a levélkupac közül? A színeset, amely bontatlanul is esztétikai élményt ígér. toll, ceruza: de tartsd szem előtt, hogy Te nem vagy multi! Ne biggyessz fel egy logót azzal, hogy XY Kft., mert ez pontosan olyan, mint a névjegykártyán a „Nagy János, ügyvezető” felirat. Amíg nem költesz arra iszonyat mennyiségű pénzeket, hogy a logódat messziről felismerjék, addig ez a kis ikon önmagában kevés. Tegyél oda egy mottót, szlogent, pozicionálást, vagy bármit, amitől egyértelmű lesz mások számára, hogy ki vagy és mivel foglalkozol. Networking rendezvényeken ajándékozz egy ilyen márkázott íróeszközt a névjegykártyád mellé és garantáltan nem fognak elfelejteni!

Mappa: tarthatsz hipermarketes sablonmappát is a polcodon, de mennyivel jobban fest az irataidat egy olyan iratpapucsban vagy mappában tartani, ami egyedi és rád jellemző? Ha ügyfeleknek, vevőknek, partnereknek adod át a céges papírokat ezekben, sokkal nagyobb eséllyel tartják meg későbbre is. tűzőgép, hibajavító, olló: melyik ügyfélszolgálati asztal a vonzóbb számodra? Az, amelyiken tiritarka holmik kavalkádja terül el, attól függően, hogy mikor melyik üzletben milyen színű trend volt épp, vagy ha minden irodaszered a céged komolyságát, méltóságát, márkáját építi és ami elkápráztatja mindazokat, akik a te irodádba látogatnak?

Falinaptár: ez mindig tekintélyes elem az iroda falán, és ezen ne autómárkát, férfi magazint (ilyet is láttunk már!), sportcsapatot reklámozz, hanem saját magadat! póló, ing, nyakkendő: vagy amit munkaruhának használsz. A kollégákat is könnyen felismerhetőbbé, azonosíthatóvá teheted, ha céges öltözetben várják vagy szolgálják ki a vásárlóidat. S egy bámészkodó vevőjelölt kihez fordul oda először az üzletedben? Akit már látott valahol, vagy akin egyértelmű, felismerhető jelzés (a logód!) van. .Ha nincs meg a maximális 10 pontod, akkor érdemes egy tanácsadóval beszélned, hogyan és hol találj még további felületeket az irodádban.


Térjünk vissza arra, miből áll a te beszerzési stratégiád:

  1. A saját céged felületeinek hasznosítása Legyen egy terved, hogyan fogod lecserélni az irodád kellékeit dekoratív, de marketing szempontból mégis hasznos elemekre. Ezt ne egyszerre, rohamléptekkel tedd! ha van még 3 köteg fénymásolópapír, ne dobd ki azért, mert nincs rajta fejléc! Lassan járj, tovább érsz: úgy válts, ahogy a büdzséd engedi. Egy jó reklámajándékos cég nemcsak a terméket adja el neked, hanem segít megtervezni a csere folyamatát.
     
  2. Ajándék a partnereknek Mi lenne, ha most fordítva gondolkodnál: ne te add a saját reklámajándékodat neki, hanem segítsd a partnered azzal, hogy az ő logójával ellátott termékeket adod neki ajándékba! Képzeld el az arcát, amikor végre nem más „spamjét” tologatja az asztalán, hanem büszkén nézegetheti a sajátját. Adj neki kezdőlökést, tegyél jót vele!
     
  3. Reklám házilag Ha elfogytak a borítékok és pont kellene még három, akkor lassíts, ne a nyomdába rohanj, hanem kapcsold be a nyomtatódat. Egy jó reklámajándékos azt is elmagyarázza neked, hogyan tudod a következő szállítmány megérkezéséig házilag gyorsan és költséghatékonyan megoldani az utánpótlást. Még egy gondolat: a szerviz a mumus manapság annyira elterjed a „megveszem, elhasználom, kidobom” filozófia, de mi sem a pazarlás, sem a szemetelés hívei nem vagyunk. Ha gépet (fénymásolót, nyomtatót, egyéb gépeket) viszünk az irodádba, azt mi meg is javítjuk, szervizeljük folyamatosan. Ha az IT-s szakemberekkel nem boldogulsz, akkor is van miről beszélnünk. Ne feledd, azt tudod véghez vinni, amit megtervezel. Zárd az évedet azzal, hogy összeállítod egy szakemberrel a cégre szabott irodaszer- és reklám-stratégiádat, hogy valóban egységes arculatod legyen.
Posted in: Gazdaság, Belföld